ge mig värme!

jag fick ju min julklapp för ett tagsen nu av min pappa, en resa i januari/februari.
vi åker nog till thailand och malaysia, kommer bli så sjuuuuuukt mysigt. jag längtar riktigt mycket!

sen saknar jag Serbien hur mycket som helst!!!
där känner jag mig ju som hemma! när jag kommer dit, så kommer jag hem. det är så roligt, sola och bada hela dagarna, mysa med farmor och farfar varje dag, äta grillat varje kväll och dricka öl varje dag!


imorgon ska jag till göteborg med världens bästa jennifer :D ska shoppa lite.
kollla efter något snyggt att ha på mig på nyårsafton!
har hittat en jätte snygg kavaj från monki, en randig.
tänkte ha min spetsbody, höga svarta sletna jeans shorts och kavajen. sen håret kommer vara mörkbrunt ;D
kommer nog bli bra tror jag! :D


min vecka ser ut såhär:
Måndag: Göteborg, shoppa!
Tisdag: Göteborg, sahlgrenska.
Onsdag: Borås, träffa David.
Torsdag: Sexdrega, fira jul med hela tjocka släkten!
Fredag: Göteborg, utgång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0