helg och spya

hej :)
Helgen har jag tillbringar i min säng eftersom att jag vaknade i fredagsnatt och började spy som en kalv. haft magsjuka nu i två dagar, inte det roligaste jag har haft :P

i fredags var jag på bio med therese, vi kollade på en kass film, inte alls så bra som jag hade tänkt mig.
Imorgon ska jag börja ta tag i skolan igen, måste skärpa mig, har en sån lust att hoppa av och börja jobba, hade inte vart fel. jag känner inte alls för att gå till bussen klockan åtta varje morgon, jag känner inte för att slå upp böckerna och börja plugga, och jag känner verkligen inte för att sitta i ett tråkigt klassrum och lyssna på, jag tror världens drygaste lärare..
men jag får väl stå ut i ett år till.

Har kollat på ellen degeneres precis, den tjejen är underbart!! helt jävla underbar. väntar nu på att serien ellen ska börja och sen tyra show ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0