kär i smärta. . .

ja, tyvärr så tror jag att jag har gått och blivit kär i smärta. trodde jag fan aldrig, har alltid varit lite rädd för nålar och sånt. men det enda jag vill göra nu förtiden är att pierca eller tatuera mig, tycker det är jävligt gött, man får en go kick och man blir alltid glad när det är över.

i slutet av månaden blir det till att köpa saker så jag kan börja pierca, längtar!! ska blir riktigt kul,
jag är väldigt sugen på att pierca mig just nu. har ju 6 piercingar, men alla är lite diskreta, jag räknar inte med öronen, jag vill göra fler och fler, men är inte sugen på att ha något i ansiktet. har min septum, men den syns ju inte nu när jag har stav.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0