är rädd..

jag är rädd för att ställa mig på en våg, jag hatar när vågen visar över 40, och jag vet inte varför..
före sommaren vägde jag under 40, några kilo under, jag rasa i vikt ett tag, har alltid vart liten, väldigt liten.
men nu hatar jag att kolla på mig själv i spegeln, inte många som vet om det, inte många som vet att jag hatar mig själv när jag äter godis, att varje gång jag tar en tugga av en hamburgare mår jag dåligt och sen på kvällen blir förbannad på mig själv.
att efter varje måltid jag äter mår skit, att jag nästan alltid drar upp tröjan när jag kollar mig i spegeln och försöker dra in magen så mkt det går, att jag hatar att väga 43kilo. jag lever med ångest varje dag, varje minut.
jag måste inse att jag inte är tjock, men jag ser inte samma bild av mig själv som ni ser av mig.
jag går helst och lägger mig hungrig. dricker ett glas varmt vatten om jag är för hungrig.
jag är rädd för mig själv. jag vill bli som innan igen, förra sommaren va perfekt!

ni tycker säkert jag är dum i huvudet som skriver ut det här, inte ens mina bästa vänner vet om detta, nu vet ni, ni får fråga vad ni vill om ni vill. säg att jag är sjuk i huvudet.

bild ifrån serbien i somras..
serbien

Kommentarer
Postat av: Anonym

ewww du är äckligt mager kvinna, ät upp dig!

2009-11-28 @ 21:33:49
Postat av: Anonym

ja kanske är mager, men tyvärr ser jag inte den bilden av mig, jag önskar att jag såg det. men om man är van att alltid se sig så jääääättesmal ,och sen lägger på sig några kilo så känner man sig inte så lite längre.

2009-11-29 @ 12:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0