tråkiga sverige

ja igår kväll va jag och tess så rastlösa, när vi skulle gå och lägga oss va jag fortfarande sjukt rastlös, så jag gick och la mig i soffan med datorn i knät!
idag ska jag ner till stan en sväng, sen ska jag till svenljunga, sola och fixa lite!

jag är så galet trött på sverige! så fort man vaknar och kollar ut, så är det grått och tråkigt!! på sommaren är det mest regn och kanske någon vecka om man har tur så skiner solen! just det, Tomas min "pappa" han jobbar nu, han jobbar som kock på en båt som åker jorden runt, och nu är han påväg till karibien och syd-amerika, jag vill också! jag funderar på att följa med, va med en gång när jag va 5, men jag tänker på hur mycket jag kommer sakna alla på 3 månader? får tänka lite extra på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0