wallstreet !

Ja nu sitter jag hemma hos tess och väntar på henne!
då ska vi laga kycklingfilé med pommes och god sås. Sen ikväll ska vi sitta uppe och spela wallstreet hela kvällen, lär bli en underbar kväll med min bästa vän, hon är faktiskt för jävla bra, helt otrolig! :D

i veckan har jag verkligen inga planer, det är tråkigt, jag gillar att ha något att se fram emot. hoppas på att träffa R någon dag igen!

sen den 4 december ska jag försöka få med mig någon att se idol med i göteborg, sen dra vidare till malmö till min lägenhet för att vakna upp den 5 december och kolla på ingen annan än pete doherty!!!! hoppas jag kan få med någon! :)

i lördags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0