MTV music awards!

tess ligger och sover, vilar upp sig lite för natten, då blir det mtv för hela slanten!
Kommer bli en riktigt bra kväll/natt.

inte nog med det tess fyller 20år om bara 30minuter !! HURRA ! du är bäst!

idag har jag vart något sååå jävla bakis, har legat i soffan sen jag vakna.
va på trägårn igår med fanny och lovisa, det va förjävla kul, sen blev det några tequila för mycket, så jag försvann, men minns att jag va på tonic och skaka lite rumpa iaf..

imorgon är tess ledig, då ska jag tvinga henne att sova länge, så ska vi ligga och dra oss lite, för när man sover med henne och hon är ledig så vaknar hon ALLTID före tolv?!

nu ska jag kolla på talang2008 :)

Kommentarer
Postat av: Tess

Haha, vaknar jag alltid före tolv? kanske jag gör, men det är nog för ja vill hinna med så mkt jag kan medans jag är ledig! imorron ses vi stumpan;)

2009-09-21 @ 22:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0