tyra banks show

igårkväll hade jag och tess så tråkigt. jag satt i svenljunga och hon i borås. tjugo minuter efter sista bussen hade gått kom vi på att vi borde va med varandra, men det blev ju att vänta till nästa buss som gick klockan fem på morgonen, så ja. trötta va vi, men klockan 6 träffades vi nere på stan. åkte hem till henne och käka panpizza och sen gick vi och la oss. hon har åkt till jobbet, så jag sitter hemma hos henne och väntar på att hon ska komma hem, hon kommer vid kvart i nio ikväll, så ska vi kolla på det där nya programmet på femman, med björn gustavsson och dom ja.

Sitter och kollat på tyra nu, hon är bra!

i helgen va jag och tess ute och gjorde stan osäker, det va riktigt kul! :Djag och tess förfestar lite innan trägårn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0