kings of leon

åååhåh. vad jag vill tillbaka till den 8 juli 2009, hultsfred, full, lera, regn, öl, dans, mat, tält, sleten, natten till torsdagen...  KINGS OF LEON.
jag vill stå där vid scenen igen, vill stå och gråta till one call. vill stå och kolla hur jävla sexig caleb är när han är full och sjunger med sina underbara stämmor. hur jävla vackert det är när alla är fulla i publiken och sjunger med till varje låt.
hur jävla fint det är när jag och alakatara dansar till varje låt. fäller en tår. dansar med varandra. 
jag vill tillbaka till just den där kvällen då allt va så förbannat perfekt. jag vill att det ska va hultsfredfestival nu! längtar så mycket till sommaren, till festivalen, då jag ska supa bort alla mina problem, då jag ska dansa till soluppgången, då jag ska sitta i min brassestol medans alla fortfarande sover med en öl och cigg i handen. då jag ska skita på bajamajorna, då jag ska till dom där skabbiga duscharna för att bli snäppet fräschare, men så fort jag går ut därifrån blir lika äcklig igen. då jag ska beställa en currytallrik igen. då jag ska ha allt klotter på min kropp igen, då jag ska förstöra alla mina kläder igen, då det ska stå knullhuset på mitt tält igen, då jag ska leva livet igen.
jag vill bara ha kings of leon, sommar och festival igen.

nu vet ni hur mycket jag saknar det

om en månad är det tattoobåten, det kommer nog bli kalajsansbra alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0