KOL

jag drömmero m caleb varje jävla natt, han är så jävla sexig.
varför kommer dom inte till sverige?
jag vill se dom live igen.
jag vill gråta till alla underbara låtar igen.
vill stå där med en öl i handen igen och lyssna på caleb när han snackar mellansnack.
vill lyssna på hur han sjunger one call igen, fälla en tår igen.
vill känna lyckan när dom kliver ut på scenen igen.

kol kommer till storbritannien i april.. jag vill så gärna dit.

om en månad är jag i sthlm, då äre tattoobåten. kommer bli så jääävla najs.
sen i sommar är det festival som gäller igen.
hoppas så innerligt att kings of leon kommer till sverige igen.
i juli är det pink i göteborg också, inte alls fel.
sommar lär bli kanoners.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0