jennifer persson!

jennifer persson är en liten skrutt som bor i byhålan svenljunga.
igår spela jag och jennifer in en musikvideo.
sen kleta jennifer snor i min mun. det gilla jag.
idag skulle jag och jennifer ha solat, men hon va sjukis.
snorig tjej den där jennifer.
imorgon ska jag och jennifer på någon cup i kinna. eller skene kanske det va.
jennifer låna min film igår, my sister´s keeper, och hon grät som ett litet barn, precis som jag.
igår gjorde jag en pizzamacka åt jennifer, med curry krydda.
igår åt jag och jennifer chips och pizza.
egentligen har jag och den där jennifer ett nyårlöfte om att va nyttiga hur går det?
jag va faktiskt nyttig ett tag, men jennifer svek mig.
den där jennifer är bra rolig hon.

ett inlägg om jennifer... hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0